Aanstelling klachtenfunctionaris

Vanaf 1 maart kan je een beroep doen op klachtenfunctionaris Frances Schreuders.

Aanstelling klachtenfunctionaris

 

Klachtenfunctionaris bemiddelt als onafhankelijke 

Familie en mantelzorgers, maar ook zorgmedewerkers en managers van Florence: allen moeten tevreden zijn over de zorg die de cliënt in een verpleeg- of verzorgingshuis en vanuit de thuiszorg krijgt. Een goed contact met elkaar is daarvoor heel belangrijk. Schort er iets aan de communicatie, dan kunnen al deze partijen vanaf 1 maart een beroep doen op klachtenfunctionaris Frances Schreuders. “Door mij in een vroeg stadium te vragen om te bemiddelen, kunnen we hopelijk snel en op een voor iedereen prettige wijze tot een oplossing komen.”

 

Klachtenafhandeling

Ervaring met klachtenafhandeling heeft Frances al opgedaan in haar vorige functie, als ambtelijk secretaris van de klachtencommissie van Florence. Familieleden en medewerkers kunnen mij als klachtenfunctionaris nu in een vroeg stadium benaderen. Als iemand mij belt, kan ik misschien dezelfde dag al naar een locatie om met alle partijen om tafel te gaan. Wanneer je elkaars standpunten vertelt in aanwezigheid van een onafhankelijke derde, kun je ook samen bespreken hoe je het beste naar een oplossing toewerkt. Lukt dat uiteindelijk niet, dan kan ik alsnog doorverwijzen naar de directie, raad van bestuur, de klachten- of de geschillencommissie.”

 

Bereikbaarheid

Frances is van maandag t/m vrijdag bereikbaar op 070 - 754 45 37 of via e-mail frances.schreuders@florence.nl

Bel mij terug

Naam*
Telefoonnummer*
Ik heb een vraag over:
Door op 'verzenden' te klikken gaat u ermee akkoord dat wij uw gegevens verwerken ten behoeve van onze dienstverlening aan u. Wij gebruiken uw gegevens niet voor marketingsdoeleinden.
Vul hier niets in a.u.b.