Deel uw klacht, suggestie of compliment

Deel uw klacht, suggestie of compliment

Florence wil u zo goed mogelijk van dienst zijn. Wij horen graag of u tevreden bent. Deel uw klacht, suggestie of compliment. Daarmee kunnen wij onze zorg- en hulpverlening blijven verbeteren.

 

Florence wil u zo goed mogelijk van dienst zijn. Wij horen graag of u tevreden bent. Deel uw klacht, suggestie of compliment. Daarmee kunnen wij onze zorg- en hulpverlening blijven verbeteren.

 

 

Klachtenfunctionaris

Familie en mantelzorgers, maar ook zorgmedewerkers en managers van Florence: allen moeten tevreden zijn over de zorg die de cliënt in een verpleeg- of verzorgingshuis en vanuit de thuiszorg krijgt. Een goed contact met elkaar is daarvoor heel belangrijk. Schort er iets aan de communicatie, dan kunt u een beroep doen op klachtenfunctionaris Frances Schreuders via klachtenfunctionaris@florence.nl

 

Komt u er met Florence niet uit, dan kunt u zich richten tot de onafhankelijke Klachtencommissie. Deze commissie is bereikbaar via klachtencommissie@florence.nl. Uw klacht wordt behandeld volgens het reglement Klachtenbehandeling.

 

Suggestie

Goede ideeën zijn altijd welkom. Heeft u een suggestie waardoor wij ons werk verder kunnen verbeteren? Vult u dan ons suggestieformulier in.

 

Compliment

Heeft u lekker gegeten? Een inspirerende cursus gevolgd? Bent u tevreden over uw thuishulp? Of is er een ander compliment dat u Florence en haar medewerkers wilt maken? Laat het ons weten via het complimentenformulier!

 

Bellen kan ook

U kunt ons uiteraard ook bellen. Wij zijn bereikbaar op 070 - 41 31 000.

Contact
070 - 41 31 000
Bel mij terug
Naam*
Telefoonnummer*
Ik heb een vraag over:
Door op 'verzenden' te klikken gaat u ermee akkoord dat wij uw gegevens verwerken ten behoeve van onze dienstverlening aan u. Wij gebruiken uw gegevens niet voor marketingsdoeleinden.
Vul hier niets in a.u.b.