Professionaliteit en kwaliteit

Professionaliteit en kwaliteit

Professionaliteit bij Florence bestaat niet alleen uit de kwaliteit van zorg en behandelen en het werken volgens richtlijnen en protocollen.

 

Richtlijnen en protocollen zijn geen doel op zich, maar helpen medewerkers om hun werk goed uit te kunnen voeren. De recent ontwikkelde zorg- en kennisprogramma’s ondersteunen de medewerkers om volgens nieuwste inzichten zorg en behandeling te bieden.

 

Naast de benodigde kennis en vaardigheden wordt van medewerkers verwacht dat zij zich kunnen inleven in de cliënt, goed kunnen communiceren en de cliënt en mantelzorgers kunnen helpen bij zelfmanagement.

 

De kwaliteit van zorg en behandeling wordt ervaren in de interactie tussen medewerkers en clienten. Onze professionals communiceren helder en luisteren goed naar de wensen van de cliënt. Onze kwaliteit van zorgverlening voldoet aan wet- en regelgeving, protocollen, registratie van behandelaren en zorgmedewerkers en het kwaliteitssysteem HKZ.

Contact
070 - 41 31 000
Bel mij terug
Naam*
Telefoonnummer*
Ik heb een vraag over:
Vul hier niets in a.u.b.