Kijksluiter: uw bijsluiter in begrijpelijke taal

Gebruikt u wel eens medicijnen? Dan kent u vast de bijsluiter wel die in de verpakking van uw medicijn zit. Veel mensen vinden de bijsluiter best ingewikkeld. Daarom is er nu ook Kijksluiter. Kijksluiter is een korte animatievideo die de belangrijkste informatie uit de bijsluiter in begrijpelijke spreektaal uitlegt. Kijksluiter bevat alleen informatie die voor u relevant is en geeft antwoord op vragen zoals: waarvoor moet ik het medicijn gebruiken, wat kan ik ervan verwachten en waar moet ik op letten?
Gratis toegang tot kijksluiterwebsite
Als FlorencePashouder krijgt u gratis toegang tot de kijksluiterwebsite. Wanner u bent ingelogd kunt u al uw kijksluiters bewaren in een handig overzicht. Zo kunt u ze eenvoudig nog een keer bekijken.
Gebruikmaken van de Kijksluiter
Wilt u gebruikmaken van de Kijksluiterwebsite? Klik dan op de onderstaande afbeelding om direct een kijksluiter van uw medicijn te bekijken. Bekijkt u uw Kijksluiter liever op uw mobiele telefoon of tablet? Dan is er ook een mobiele app die u kunt downloaden in de Google Playstore of de Appstore.