Deel uw klacht, suggestie of compliment

Florence wil u zo goed mogelijk van dienst zijn. Wij horen graag of u tevreden bent. Deel uw klacht, suggestie of compliment.

Klacht melden, compliment geven | ouderenzorg | Florence

Ontevreden? Meld het de klachtenfunctionaris

Familie en mantelzorgers, maar ook zorgmedewerkers en managers van Florence: iedereen moet tevreden zijn over de zorg die de cliënt in een verpleeg- of verzorgingshuis en vanuit de thuiszorg krijgt. Een goed contact met elkaar is daarvoor heel belangrijk. Vindt u dat de communicatie beter kan? Bent u ontevreden? Dan kunt u een beroep doen op klachtenfunctionaris Frances Schreuders. Zij is bereikbaar via klachtenfunctionaris@florence.nl. Zij staat voor u klaar om te kijken wat er nodig is om tot een oplossing te komen.

 

Onafhankelijke Klachtencommissie

Komt u er onverhoopt met Florence niet uit, dan kunt u zich richten tot de onafhankelijke Klachtencommissie. Deze commissie is bereikbaar via klachtencommissie@florence.nl. Uw klacht wordt behandeld volgens het reglement Klachtenbehandeling.

Suggesties voor verbetering geven

Goede ideeën zijn natuurlijk altijd welkom. Heeft u een idee waardoor wij ons werk verder kunnen verbeteren? Vult u dan onderstaand formulier in.

Tevreden? Complimenten zijn welkom!

Heeft u lekker gegeten? Een inspirerende cursus gevolgd? Bent u tevreden over uw thuishulp? Of is er een ander compliment dat u Florence en haar medewerkers wilt maken? Laat het ons weten via onderstaand formulier. Wij zorgen ervoor dat uw compliment bij de juiste persoon terechtkomt. Een compliment is altijd fijn om te krijgen en draagt bij aan ons werkplezier.

Bellen kan ook

U kunt ons uiteraard ook altijd bellen. Wij zijn bereikbaar op 070 - 41 31 000.

Deel uw klacht, suggestie of compliment

Betreft*
Aanhef*
Naam*
Telefoonnummer
Klacht, suggestie of compliment
Vul hier niets in a.u.b.