Teamleider Services

24 - 36FWG 55 € 3.337,94 - € 5.029,15Vastgoed/FacilitairFlorence ondersteunende diensten (Rijswijk)
Direct solliciteren

De uitdaging

Wil jij een actieve bijdrage leveren aan het bieden van optimale services op de locatie? Ben je initiatiefrijk en heb je veel energie? Wil jij dit samen doen met alle betrokkenen en kan je makkelijk schakelen tussen zowel praktijk als beleid? Dan zijn we op zoek naar jou! 

Dit ga je doen

Je bent het aanspreekpunt voor de medewerkers op ons kantoor op de Laan van Zuid Hoorn 14 in Rijswijk, op het gebied van services. Jij bent verantwoordelijk voor de dagelijkse uitvoering van de serviceafdeling. Het ‘gastvrijheids-concept’ zit in je bloed, je bent een uitstekend gesprekspartner voor onze collega's en voor interne en externe stakeholders. 

  • Je schakelt makkelijk op diverse niveaus binnen de organisatie.

  • Je zorgt voor een gastvrije receptie.

  • Je regelt soepel alle facilitaire zaken zoals postverwerking, bestellingen, vergaderservices en BHV-coördinatie.

  • Onderhouden van contact met leveranciers.

  • Je houdt de planning strak en zorgt dat alles op rolletjes loopt.

  • Ondersteunen bij storingen en gebouwbeheer.

  • Je draagt bij aan een fijne werkomgeving voor collega’s en huurders door je praktische instelling en goede communicatie.

  • Je motiveert en coacht het team enthousiast, zodat ze zoveel mogelijk zelfstandig kunnen werken.

  • Wanneer het nodig is, steek jij ook zelf graag de handen uit de mouwen.

  • Je neemt verantwoordelijkheid, bent transparant en voor iedereen makkelijk benaderbaar.

Dit ben jij

‘Op je plek bij Florence’

Bij Florence ben je niet alleen, met een grote groep collega's zoals jij ga je elke uitdaging aan! Zoals alle collega's die werkzaam zijn bij Florence, staat jouw ontwikkeling centraal. Of je nu net je diploma op zak hebt, midden in je zorgopleiding zit of al jaren ervaring hebt: jouw ambitie en talent krijgen bij ons de ruimte om te groeien. Juist omdat Florence zo’n grote organisatie is, vind je altijd een team of functie die bij jou past! 

  • Geen 9-tot-5-mentaliteit, je bent flexibel in een veranderende omgeving.

  • Bereidheid om een stapje extra te zetten wanneer de situatie op de locatie dit vraagt.

  • HBO werk- en denkniveau met vakgerichte opleidingen in facilitair management.

  • Kennis van eten en drinken en facilitaire diensten.

  • Ervaring als leidinggevende is een vereiste.

  • Interesse in facilitaire vakgebieden.

  • Coachende stijl van leidinggeven.

  • Relevante werkervaring is een pré, maar ook junior kandidaten die willen groeien en zich willen ontwikkelen zijn welkom.

Dit bieden wij jou
  • Meteen een vast contract voor onbepaalde tijd – wel zo fijn! 

  • Je krijgt 8% vakantiegeld én een eindejaarsuitkering van 8,33%. 

  • Ruimte voor vrije tijd: 237,4 vakantie-uren bij een fulltime dienstverband (36 uur). 

  • We vergoeden je reiskosten met € 0,17 per kilometer. 

  • Voor meer arbeidsvoorwaarden bekijk de CAO VVT. 

  • Je kan altijd in ontwikkeling blijven. Florence heeft een eigen Talentcentrum en hanteert een actief mobiliteitsbeleid. 

Dit is jouw werkplek

Bij Florence spelen de ondersteunende diensten op kantoor een essentiële rol in het mogelijk maken van goede zorg. Vanuit locaties in de regio Haaglanden werken collega’s van onder andere HR, Finance, ICT, Business Control, Communicatie en Facilitair samen aan een stabiele, professionele basis voor de zorgpraktijk. Zij zorgen ervoor dat zorgprofessionals zich kunnen richten op waar het echt om draait: het bieden van persoonlijke, deskundige zorg aan onze cliënten.

Solliciteren en extra informatie
Heb je interesse in deze functie? Solliciteer dan direct – we kijken uit naar jouw reactie!
Heb je nog vragen of wil je graag meer weten? Neem gerust contact op met Aiko van der Lem via 0629249970 of aiko.van.der.lem@florence.nl.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.
Direct solliciteren